Česta pitanja
Želite li saznati više o dodatnom programu nagrada?Ovdje možete pronaći sve informacije o registraciji, skupljanju i korištenju bodova i više.
Općenito
Zašto je Bosch uveo program nagrada?
Kako funkcionira extra program nagrada?
Po čemu se extra program nagrada razlikuje od ostalih nagradnih programa?
Registracija
Tko može sudjelovati u extra programu?
Kako se mogu registrirati za extra program?
Što ću dobiti kada se uključim u program?
Zašto trebam registrirati svoje osobne podatke?
Naplaćuje li se naknada za sudjelovanje?
Skupljanje
Kako mogu skupljati bodove?
Koliko bodova mogu dobiti za pojedini proizvod?
Mogu li vratiti proizvod Boschevu distributeru ako sam izrezao/-la EAN kod?
Korištenje
Za što mogu iskoristiti svoje bodove?
Mogu li svoje bodove zamijeniti za gotovinu?
Kada će moji sakupljeni bodovi prestati vrijediti?
Mogu li se istekli bodovi ponovno dodijeliti?
Kada mogu zamijeniti svoje bodove za nagrade?
Kako mogu izvršiti narudžbu?
Mogu li uz nadoplatu dobiti nagradu koja vrijedi više bodova nego što je raspoloživo na mom računu?
Naplaćuju li se ikakvi troškovi dostave?
Za koliko će dana moja narudžba biti dostavljena?
Mogu li se nagrade dostavljati u druge zemlje?
Kome se mogu obratiti ako moja narudžba nije ispravna?
Mogu li vratiti nagradu/e ako se predomislim?
Moj račun
Zaboravio/-la sam zaporku. Što trebam učiniti?
Koliko traje aktivacija mog računa?
Kada će dodatni bodovi biti dodijeljeni na moj račun?
Kako mogu promijeniti svoju zaporku?
Kako mogu provjeriti stanje bodova?
Promijenila se adresa moje radionice, kako mogu ažurirati taj podatak?
Mogu li prenijeti svoje bodove na drugi račun?
Tehnička pitanja
Zašto mi se e-mailovi extra programa na zaslonu prikazuju s pogreškama?
Nedostaju mi bodovi. Gdje su?
Zaštita podataka
Prekid sudjelovanja
Kako mogu prekinuti sudjelovanje u extra programu?
Koliko dugo moji podaci ostaju pohranjeni nakon prekida sudjelovanja?
Zašto je Bosch uveo program nagrada?
Na vrh
Kako funkcionira extra program nagrada?
Kako bismo vam olakšali skupljanje i čuvanje EAN kodova, u našem paketu dobrodošlice dobit ćete kutijicu za skupljanje EAN kodova.
Na vrh
Po čemu se extra program nagrada razlikuje od ostalih nagradnih programa?
Na vrh
Tko može sudjelovati u extra programu?
Na vrh
Kako se mogu registrirati za extra program?
- Idite na www.extra-nagrade.hr i odaberite „registracija”
- Unesite tražene podatke u obrazac za registraciju. Vaša e-mail adresa bit će vaše korisničko ime.
- Nakon toga primit ćete e-mail kako biste odabrali svoju individualnu zaporku. Tada će vaša registracija biti dovršena.
- Uspješnim završetkom registracije dostaviti ćemo vam paket dobrodošlice s ostalim detaljnim informacijama o programu extra.
Što ću dobiti kada se uključim u program?
Na vrh
Zašto trebam registrirati svoje osobne podatke?
Na vrh
Naplaćuje li se naknada za sudjelovanje?
Na vrh
Kako mogu skupljati bodove?
Obrazac za provjeru možete preuzeti OVDJE. Pažljivo ga ispunite te navedite broj poslanih EAN kodova. Te informacije omogućit će nam da provjerimo valjanost vaših bodova te ih prenesemo na vaš osobni račun po primimtku vašu omotnice s EAN kodovima. Putem e-maila potvrditi ćemo vam broj dodijeljenih bodova.
Na web stranici www.extra-nagrade.hr možete zamijeniti svoje bodove za nagrade.
Na vrh
Koliko bodova mogu dobiti za pojedini proizvod?
Na vrh
Mogu li vratiti proizvod Boschevu veletrgovcu ako sam izrezao/-la EAN kod?
Na vrh
Za što mogu iskoristiti svoje bodove?
Na vrh
Mogu li svoje bodove zamijeniti za gotovinu?
Na vrh
Hoće li moji skupljeni bodovi prestati vrijediti?
Ako vrijednost vaših bodova uskoro istječe, o tome ćete biti unaprijed obaviješteni. Dakle, bit će dovoljno prilika da na vrijeme iskoristite svoje bodove.
Na vrh
Mogu li se istekli bodovi ponovno dodijeliti?
Na vrh
Kada mogu zamijeniti svoje bodove za nagrade?
Na vrh
Kako mogu izvršiti narudžbu?
Na vrh
Mogu li uz nadoplatu dobiti nagradu koja vrijedi više bodova nego što je raspoloživo na mom računu?
Na vrh
Naplaćuju li se ikakvi troškovi dostave?
Na vrh
Za koliko će dana biti moja narudžba biti dostavljena?
Na vrh
Mogu li se nagrade dostavljati u druge zemlje?
Na vrh
Kome se mogu obratiti ako moja narudžba nije ispravna?
Na vrh
Mogu li vratiti nagradu/e ako se predomislim?
Na vrh
Zaboravio/-la sam zaporku. Što trebam učiniti?
Na vrh
Koliko će potrajati aktivacija mog računa?
Na vrh
Kada će dodatni bodovi biti dodijeljeni na moj račun?
Na vrh
Kako mogu promijeniti svoju zaporku?
Na vrh
Kako mogu provjeriti stanje bodova?
Na vrh
Promijenila se adresa moje radionice, kako mogu ažurirati taj podatak?
Na vrh
Mogu li prenijeti svoje bodove na drugi račun?
Na vrh
Zašto mi se e-mailovi dodatnog programa na zaslonu prikazuju s pogreškama?
E-mailovi dodatnog programa šalju se kao višedijelne poruke, tj. u HTML i TXT formatu. Ako ne možete ispravno pregledati naše oblikovane HTML poruke (tj. neispravne slike, neobična veličina, nedostatak teksta), promijenite postavke svog preglednika tako da budu omogućene samo TXT poruke.
Na vrh
Nedostaju mi bodovi. Gdje su?
Na vrh
Zaštita podataka
Na vrh
Kako mogu prekinuti sudjelovanje u extra programu?
Kako bismo mogli brzo i jednostavno obraditi vaš prekid sudjelovanja, u svojem e-mailu/pismu o prekidu navedite ime sudionika (s registriranom e-mail adresom) i razlog prekida sudjelovanja.
Na vrh
Koliko će dugo moji podaci ostati pohranjeni nakon prekida sudjelovanja?
Na vrh